Kızım 4 gün önce ateşlendi doktora götürdüm bogazında kulagında kanda idrarda bişey çıkmadı ertesi gün yine ateşi düşmedi acile gittik bogz enfeksiyonu başlamış dedi antibiyotik aferin bi de agrı kesici verdi 2 gündür kullanıyorum ateş hiç yok ama bugün kalktı boğazı daha kötü olmuş ağlayıp duruyor akmayan burnu da akıyor. Neden daha kötüledi anlamadım