Merhaba kızlar kızım 2 aylık pişiği var ve hiç geçmiyor kullanmadığım krem kalmadı bepenthol, mustela, travozol ve dünde doktora gittim trosyd verdi ama onu sürünce çoçuk çok ağlamaya başladı ve pişiği artı sudocrem de kullanıyorum o benim gözümde daha iyi gibi geliyor bilgisi olan yardımcı olabilirmi