Manafov_89 öncelikle burda olduğunuza göre bi çocuğunuz vardır diye düşünüyorum şayet yoksa nekadar süreli evlisiniz nezamandır çocuğunuz olmuyor hiçbir bilgi yazmamışsınız ama şukadarını biliyorum ki eğer doktora gidip eşinizde yada sizde bi sorun yoksa kadınlar biyolojik olarak ilişki esnasında çocuğa odaklanıyor bu sebepten hamile kalamıyor ama biz teşhis koyamayız net bilgi yazmalısınız