Mrb anneler.. Kizim 17 aylik ne yedirmek istesem ya zorla yada o an bisey izletip dalginligina gelerek farkettirmeden agzina verebiliyrm. Ama is bununlada kalmiyo agzinda tutup saatlerde yutmuyor ve en sonunda ya hapsurarak ya oksurerek yada mizmizlanip agzindakinden rahatsizligini ifade edercesine agayip huzursuzlasiyo en sonunda atiyo yemiyo. Yaklasik 2 aydir bu durum boyle dewam ediyor ve ben cildirmak uzereyim. Yemegi yediremeyisime mi yanayim_ kizimin eskiye gore kat ve kat zayifladigina mi yada daha da zayifliycagini dusunup uzulecegime mi veyahut agzindakileri saatlerce onu bekleyip masadan kalktik diye onunda bi sekilde agzindan atip etrafi batirmasina mi uzulmeliyim. Havalar zaten sicak ve sikinti basiyo yemegi yedirirken dusunun basit bir kahvaltiyi genelde 1 saati asarak yedirebiliyrm en iyi sekliyle 45_50 dk mi aliyor. Bu durum nasil duzelir yada nasil duzeltebilirim ve sizce baska bir sorun mu var bilmedigim bilemiyorum? Varsa onerileriniz yada tecrube sahibi anneler lutfen yardimci olun cildiricam gercekten…