Asiltom ben ilk yogurdu activiadan mayalamıştım. Günlük süt aldım marketten 1 lt. normalde kaynatmaya gerek yok ama ben kaynattım kaynayınca altını kapat ılımasını bekle 15-20 dk sonra kontrol et. Parmağını sokunca 7 sn say 7. Sn.de hafif ısırması gerekli.sonra 2 kasık yogurdu kasede ılımış sütle aç çırparak. Ardından tencereye dök hızlı hızlı karıstır. Bu arada süt ılıyınca kaymak olusuyor onu al. Tortu olmasın. Tencerede yogurdu çırpınca ben kepçeyle ufak kaselere koyuyorum üzerini ilk kagıt havlu örtüp sonra kapağını sıkıca kapatıyorum. Ardından ısıtılmamış fırına koyuyorum 8 saat o şekilde bekliyor. 8 saat sonunda cıkarıp kapaklarını açıp buzdolabına koyuyorum. 1 gece o sekilde duruyor. Sonra yemeye hazır. Kapaklrı kapalı şekilde 3 güne kadar bebeğine verebilirsin. Bu arada ilk baslarda 3-5 kasık yiyor. Kalanı siz tüketirsinz afiyet olsun💜