Papatya2636 Kızlar dün oğlum ilk dozu oldu s.o da malesef kaldırdığım gibi kudtu 2 dk sonra evdede hiç ateş ishal olmadı tutmadı ya kesin
Mucizeem Papatya2636 kızıma yaparken doktor kusarsa korkma 1 damlası bile yeter demişti. Ateş yada ishal olmasına da gerek yok tuttuğunu anlamak için yani bizim doktorumuz öyle bişey demedi en azından
Gizemnax Biz 9 aylığız bu zamana kadar hiç bir aşımızda ateş kusma felan olmadı ben bir profesörde dinlemiştim aşının tutup tutmamasıyla alakası yokmuş bu belirtilerin hatta bağışıklığı güçlü bebeklerde olamayabiliyormuş bu belirtiler (ateş,kusma)
Bgmgnr Papatya2636 tek damlası yeterli peşinden hemen kusması da sorun değil ve yan etki her çocukta göstermek zorunda değil, bir yan etki olmadı diye aşı tutmadı demek çok yanlış bir bilgi
BuseBlt Papatya2636 doktorumuz bize 15 ek kusmamasi gerekiyor demişti ama ateş yada ishal bizde de olmadı iki dozunda da
Aloneeee Papatya2636 ateş ishal olması şart değil bizde hiç olmadı iki çocuğumda da. Ama ilacı verince kusmasın kusarsa boşa gider demişlerdi bana sağlık ocağındaki bişey demedi mi
Aloneeee Papatya2636 kötüyü düşünmeyelim inş aşı tutmuştur diyelim 😊 çünkü tutmuş olma ihtimaline karşı tekrar da yaptıramazsınız sonuçta şifa olsun miniğe
Poyrazin_annesii Tek damlası bıle yeterlı dıyolar ama nıe komple bebege o şeyı bıtıttırıyolarkı. Bebeklerın mıdesı bulanıyor ztn
Deletedmom_33 Papatya2636 Bizde kusma olmadı ama ateş, ishal vs hiçbiri olmadı. Birde 2-4 ay asilariyla birlikte yaptırmama rağmen