Deletedmom_56 Günaydın anneler İki tame koltuk altı ates ölçer aletim var. Kızım 2yasına gireck ama pili daha bitmedi değiştirmedik. Kovidim. Kızımın atesini ökçüyorm max 37çıkıyor ama alnına baktıgımda epey sıcak. Yanlış olma ihtimali var mı? İkinci ile teyit ediyorum o da öyle ölçüyor ama zaten eş zamanlı geldi bunlar bize. Pil ömürleri aynı. Pilden kaynaklı hata payı olabilir mi bana ne önerirsiniz şimdi karnını doyurdum ateş düşürücü verip veremeyecegimş kestiremedim
eylul19 Deletedmom_56 her ıkı koltuk altından da olcun en yuksek olanı kabul edın .doktorumuz oyle dedı
Hanifemusa Günaydın, geçmiş olsun. Vücudunun atesi olmasa da çıkmak üzere olabilir. Başının ateşi vardır epey sıcaksa. Dudaginizla baktığınızda dudağın yanıyorsa verin ateş düşürücü. Bide ateşli çocuğun hali olmaz . Halinden de anlaşılır.