Emir11 kızım 3 aylıkken oldu aniden ateşlendi babamız 2 hafta önce geçirmişti 2 hafta sonra kızım oldu ilk gün ateşlendi antibiyotik başldı doktorumuz bi etkisini görmedik normal geçti sürecimiz çok şükür tek sıkıntı antibiyotik pişik yaptı o kadar bol bol emzir bol hijyen korkma canım