Superstar_00 bi kere öncelikle üzülmüyoruz sakin oluyoruz, benim oğlum da tutmamıştı 5 gün yaklaşık 15 günde tam emmeyi becerememişti. Meme ucumda yoktu. Mama verdik. O zamanlar mama verince vicdan yapıyordum kendimi boşuna üzmüşüm mama öcü değil.
Emzirememek dünyanın sonu değil öncelikle bunu düşünüp bir rahatla canım. Sonrasında bi sağlık ocağına devlet hastanesine falan bi kaç gün farklı farklı ebelere gidip emzirme yardımı almanı öneririm, ücretsiz gösteriyor yardımcı oluyorlar. Oturuşunu duruşunu düzeltmen lazım ben bu süreçte emzirme yastığı alıp çok rahat etmiştim bebekte rahat olmuştu, ilk günler bebiş daha güçsüz tutmayı başarsın kendine kadar çekmeyi öğrensin yeter fazlasını bekleme, zamanla memeyi kendi açıp emiyor bak 11 aylık şu an memeden ayrılmıyor sabırlı ol. YouTubeda doğru emzirme tutuş vs videoları var o kahverengiyi tamamını içeri alcam diye uğraşmadan o videoları izle dene. Şöyle bi 3 5 gün ebelere git.
Şimdi mesela al bir sandalye çek otur dik ol 1 tane de yastık al kolunu destekle bebeği kol eklem yerine koy kafasını, göğsünün ucunu 2 parmağında tut bebeğin yanağına falan dokundur ağzını açsın diye açtığı an meme ucunu kıvırır gibi yapıp üst damağına yapıştır. Damağa yapıştırınca emmeye başlıyor 1 kere de olmaz bunu birkaç kere dene çok ağlarsa biraz doyur bi daha dene tamamen aç olmasın