Oğlum 9 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum 2 haftaya yakındır belki daha fazla pişik oldu bepanthol fito hametan pudra bunlara deniyerek geçirmeye çalışıyordum ama kabarmaya başladığını bazende sivilce gibi içinin beyazladığını fark ettim sağlık ocağındaki doktorumuza gittik travazol verdi kullanmaya başladım hepte yıkıyordm sürmeden önce 5 6 günde geçti ama 3 4 gün sonra tekrar başladı ilk baştaki gibi kabarma çok yok tek bir yerdede değil dağınık bi şekilde şuan herşeyi sürüyorum travazol de dahil ama geçmiyor sleepy değiştirmem gerekiyor sanırım aklımda bir bez markası yok ama migros un miniese güzel dediler hatta bimin bezine de güzel diyen vardı akrabalardan baby turco kullandım ama çok ince taşırıyordu sürekli ben hangi bede geçebilirim önerilerinizi alabilirmiyim