Ozlem2904 geçen ay bizim de değerlerimiz düşük olduğu için doktor kullanmamız gerektiğini söyledi. Benim oğlum da işk içermedi ama şırıngaya çekip öyle ağzına tuttuğum da farklı bişey zannedip pipet ile bişey içer gibi şırıngayı kendisi çekip öyle içiyordu. Zaten biz bu ay kontrole gidince değerleri normale dönmüş bırakın dedi doktoru. Çok geçmiş olsun 🌸