umuutguul0403 Kızlar merhaba. Merhaba bebeğim 6 günlük 3 gündür tuvaletini yapamıyor sizce normal. Sütüm var ama gögüs ucum yok olmadığından emmemiyor benimle aynı durumda olanlar var mı varsa ne yapmalıyım
Feyzosumunannesi umuutguul0403 10 gün kaka yapmaması normal. Benımde göğüs ucum yoktu silikon uç kullandım ve sağdım ıkı gun ıcınde göğüs ucum cıktı ve bebegım emmeye basladı sımdı hersey normal 2 aylıgız sagdıkca gogus ucum da buyudu yani