Coolmum Eşim öğleden beri yüksek ateşten evde izole bir şekilde yatıyor, şuan bende bir belirti yok 2.5 aylık bebeğimi sürekli maskeyle emzirmeye çalışıyorum ama uykusundan ayılmakta zorlanıyor, uykusunda emmesi için neler yapuyorsunuz? :(