Aselbala Kızlar merhaba cuma günü memlekete gideceğim ama kızımın 6 aylık aşısı var ayın 1 inde orada yaparlar mı acaba böyle birşey yaşayan var mı ?
meryembrl Aselbala evet canım yapıyolar. Burdaki hemşirene danış yine. Gittiğin yerde götürüp bilgi verirsin aşı kartını vs götür mutlaka burdaki hemşiren bilgi alır sadece oldu mu kilosu kaç boyu kaç gibi. Biz de öyle olmuştu
Aselbala meryembrl ay çok teşekkür ederim içim rahatladı gerçekten 💞 ne yapacak diye strese girdim kaç gündür 💞