Merhaba arkadaslar 2aydir adetim gecikiyor ve dogumdan sonra hic şaşmazdi ogün mutlaka olurdum yada 1gün sonra olurdum gecen ay 5gün gecikti buay 8gün gecikti ve hala olmadim agrim var kasiklarimda ama yok bise gebeliktende korkyorm test almaya cesaret edemyorm böle basina gelen var mi yada böle olup hamile kalan 🙄🙄🙄