kızlar 15 aylık oğlum park yatakta yatamıyor artık. herkeste memnun sorun bizdemi anlamadım. Gece kenarlara değdikçe hışır hışır sesler çıkıo beşiğin heryerinden.. bizim bebede sakin yatmıo tabi sizin bebeler nası yatıyor gece yer yatağı falanmı yapsam acaba bi uçtan bi uca atlıo zıplıo uykuda ben sesine uyanıyorum aynı odada beşik bizimle