Merhaba annelerim oğluşum 32 aylık hala emzik (yalancı meme) emiyor her türlü yolu denedim ama genede emmek istiyor. Bi arkadasımdan sabır taşını duydum aktarlarda satılıyormuş 1 bardak suyun içine atıp emziği içine bandırınca kokusundan yanına yanaşamayıp emziği eline almıyor ve bırakıyormuş deneyen veya duyan var mı kesin bırakır mı acaba?