eylul19 Duyguaydinn evet yemek yemek ıstemıyor.sureklı kucakta olmak sut ıcmek ıstıyor.sureklı bır aglama cabaları
Nilunas Duyguaydinn bizde de durum aynı yemek yemiyor çok zayıfladı oyuncaklardan hemen sıkılıyor başlıyor ağlamaya dışarı çıkarıyorum kucak istiyor yatacak oyun oynamak istiyor saçma bir düzen oluştu yemeğini yese gerisi dert değil vallahi ama yok
alparslan_ve_annesi Duyguaydinn neden sürekli bir sendrom var 2 aylık 4 aylık 2 sene zaman bitecek bu sendrom
210796 2 yas 10 aglik oglumun krizlerinden sonra 1 yas krizleri bana o kadar kolay gozukuyorki.yani kucucuk bebek kucagina alirsin sakinlestirmenin yolunu bulursun bu 3 yas varyaa insanin omrunden kesiyor resmen
Bebitom_3 alparslan_ve_annesi bitmiyor ergenlik var daha biz onuda yaşıyoruz evde iki tane ergenimiz var
alparslan_ve_annesi Bebitom_3 ooo Allah yardımcınız olsun 😂 ergenliği de yazacaktım ama yazmayim dedim daha çok bunaltmadan ama sizin zaten başınızdaymış 😂
Bebitom_3 alparslan_ve_annesi valal zor biri 17 diğeri 12 birde 16 aylık 2 yaş sendromu 🤯delirmeye az kaldı
Birdunyabircennetannesi Duyguaydinn Ayyy 14 aylık olacak aynı dediğin gibi. Ağlayarak yaptırıyor istediklerini olmayınca kıyameti koparıyor. Canı sıkıldıkça ağlıyor bu 1 haftadır
Bebitom_3 alparslan_ve_annesi valla bugün küçük olan çok zorladı beni tekrar başa dönmek ne kadar zormuş
Ikizannesi45 Bende diyorum bu çocuklar niye yemek yemiyor çıldırıyorum artık biri ağzında tutar biri ağzını açmaz günümün çoğu yemek yedirme çabalarıyla bitiyor 😭
Bebitom_3 210796 bitmiyor sonrada torunlar olur uğraş dur büyüdükçe küçüklük hallerini özlüyorsunuz keşke hiç büyümeseler diyorsunuz şimdi zor geliyor ama büyüdükçe daha zor
Familyboy Duyguaydinn aynen bizdede durum aynı büyüdükçe daha rahatlayacağız sanıyoruz ama daha da yorucu oluyorlar bebeler