Kızım 2.5 yaşında ilk defa böyle oldu idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik başladık ,bu nasıl acıdir yarebbim,çırpınıyor bağırıyor ağlıyor genital bölgesi kızardı şişti,kimler böyle oldu daha önce,neden nasıl olmuş olabilir böyle bir şey. ? O kadar dikkat ediyorum her yere lazimlik götürüyorum vs.😔