Elifalparslanince benim de hiç kullanmadığımız beşigimiz var oğlum ilk zamanlar çok ağladığı için reflu yatağı ile aramıza alıyorduk sonra alıştı o şekilde devam etti, şimdi de büyüdü yer yatağı yaptık, Heyner marka beşik yarı fiyatına satabilirim ilgilenirseniz uyku seti cibinlik vs olduğu gibi duruyor