Kızlar 36+6da acil sezeryana alındim bebişim 19 günlük sarılığı da vardı doğduğunda ama şu an azalmış ancak bebeğimi hiç uyandiramiyorum günün 21 22 saati falan uyuyor resmen uykuda biberonla besliyorum zar zor mememi ağzına veriyorum filan normal mi sizce