prensesannesiiiiiiiiii Hic kapya biberden salça yaptınız mı ? Kendi evinizde mi yapıyorsunuz ve nasıl yapıyorsunuz rica etsem yazar mısınız 😊
eylul19 prensesannesiiiiiiiiii hıc yapmadım hazır alıyorum paşalı gıda dan .yapmayı dusunuyordum ama vakıt kalmıyor dıger ıslerden
gocebebirbayan prensesannesiiiiiiiiii annem yapıyor. Bebeğime de kendime de kullanıyorum 😌 biberi kendi yetiştiriyor bahçesinde. Kendi çekiyor kendi kurutuyor. Orijinal mis gibi salça en doğalından. Kendine de bize de yetiyor sağolsun 🥰🙏🏻
Rainnnn benimde hiç fırsatım olmadı ama haşlayıp bızzt yapıp buzluğa atıyorum yemeklerine koyuyorum buzluktaki bittiyse direk kapya doğrayıp koyuyorum 🙏🏼