Kaderyerr Kızlar nasıl bi ek gıda döneminden geçiyorsunuz. Mesela 8 aylık bebeğinize verdiğiniz en katı yiyecek nedir. Kaç öğün veriyorsunuz biraz bilgi verir misiniz. Benimki emiyor genelde hep emmede bi sabah kahvaltıda yumurta labne püresi yediriyorum akşam da çorba veriyorum gediği kadar.
agns Kaderyerr patlıcan bal hariç herşeyi yediriyorum ezmeden püre yapmadan blender kullanmadan veriyorum
Smy3203856 Kaderyerr ben günde 10 öğün versem 10 öğün yer 😂 evde olan ne sebze varsa haşlayıp veriyorum, sabahları yumurta pekmez lor zeytin yiyor genelde, evde kendi yaptığım bebe bisküvilerinden veriyorum suda eritip, yoğurt meyve herşeyi yiyor 🧿
zeynep91 Kaderyerr sabah meyveli irmik yulaf lapası omlet pankek muhlama tarzı seyler öğlen çorba yada sebze yemeği yogurt corbası seviyo unlu tereyaglı tel sehriye corbası bide sebze corbası yapıyorum cok sevmesede yedirmeye calısıyorum kıymalı kabak yemeği sebzeli makarna pilav köfte tarzı seyler yanındada yogurt ikindide öğlen yogurt vermişsem meyve püresi veriyorum yada meyvenin kendisini veriyorum yiyor akşam biz ne vyersek sofrada onada veriyorum gece muhallebi yapıyorum yatırıyorum günde ¾ kezde mama iciyor
Mom2020 Kaderyerr Bende sizin gibi yediriyordum 8 aylıkken meyve püreleri kendim yapıyordum kavanozdakileri yemiyordu bebek bisküvisi yulaf unundan yapıyordum muhakkak ceviz ve avokado kahvaltılarına katıyordum cevizi hala kahvaltıda veriyorum İlik sürekli kaynatıp çorbalarına katıyorum hala daha Ama çok pişman oldum kahvaltılarını sürekli bulamaç gibi yaptığım için ayrı bi tek yumurta yiyor peynir avokado domates salatalık asla yemiyor ben sizin yerinizde olsam yavaş yavaş tek tek yedirmeye alıştırırdım bi yaştan sonrada bence herşeyi ayrı ayrı verin ki alışsın naçizane tavsiyem Öğlen çorba veriyodum hala daha veriyorum Akşamda ona köfte küçük parçalarla veriyodum yada ayrı sebze yemeği yapıyodum hergün başka sebze bazen kıymayı sebzenin içinede katıyodum yanında da yoğurt falan bu tarz Şimdi çok şükür iki yaşına az kaldı biz ne pişirsek onu yer acı baharat çok seven bir kız lahmacun sever kısır çok değişik bu yaşta sevmesi çiğköfte bile bazen yemek istiyor ben vermiyorum gerçekten biz ne yersek onu yemesi insanı artık çok rahatlatıyor ona da her gün ayrı yemek yapmak yada bi yere giderken yemeğini yanında taşımak zor oluyordu 😌
agns Kaderyerr çiğniyor evet kurufasulyeyi teker teker veriyorum köfteyi çatalla bölüyorum öyle öyle yiyor
Bambamorhan agns her çocuk farklı maalesef bizde şekil aylık olduk ama yemiyo sade bi yoğurt yiyor elinde salatalık kemiriyor bu kadar ne yapsam yediremiorum
Balim38 Ben irmikli çorba Muzu ezip yoğurtla yediriyorum ( en sevdiği hayır demez asla ve kilo aldırıyor ) Tarhana çorbası Patates havuç ezince yiyemiyor ( bunun çözümünü ekmekle buldum eline veriyorum. evet ekmek yemesi iyi birşey değil ama yutmayı öğrendi gözlemlediğim kadar ) Patates verince kakada zorlanıyor Bunun dışında sofrada çorba ekmeğe banıp yediriyorum. Yoğurt içine meyve ne varsa Bazen elma kavun karpuz vs Ama genelde muz koyuyorum seviyor. ( ben bile seviyorum 🤭 Kilosu fazla değil orta ama sağlıklı olsun benim için yeterli Kemik suyu bardak yarısı kadar çorbalarına katıyorum. Yulaf ezmesi Arada keçi boynuzu pekmezi hurma özü pekmezi çay kaşığı kadar Aklıma gelenler bunlar
Balim38 Kaderyerr Katı ilk zamanlar veriyodum kakada zorluk çekiyordu. Sonra ailem dediki genelde çorba kıvamında ver diye. Şuan çorba kıvamında veriyorum 10 aylık olsun katı vericem. Şöyle düşünüyorumda daha bebekler ne katısı herşey zamanla. ☺️
Smy3203856 Kaderyerr her sabah 1 tane zeytini 5-6 parçaya bölüyorum o şekilde yiyor doktorum öyle söylemişti
Kaderyerr Mom2020 başlamam lazım evet katı yiyemez diye korkuyordum ben. Domates salatalık bunlrı nasıl yicek ki boğmaz mı ya. Bende kendi yediklerimizden vermeye çalışıyorum hiç nenlik değil ayrı bişe yapmak kendimize zor buluyorum yapcak yemek hergün ne yapıcam sorunu olunca
Mom2020 Kaderyerr hayır ben bunları şimdi verin demedim 1 yaşından sonra domates verilir zaten şimdi yiyemez ben sadece tavsiye olarak ayrı yedirmeye yavaştan başlarsanız sizin için iyi olur ilerde onun için dedim 😌
Melekanne91 Kaderyerr sabahlari uyaninca pankek turleri yapiyorum yaninda az incir receli ya da labne yumurta sarisi ya da tarhanali omlet ya da patatesli omlet bazende seftalili muzlu mama yapiyorm muhallebili gbi.oglen corba cesitleri vr yogurtla birlikte muhakkak.corba olark tarhana yogurt corbasi sehriye corbasi sebze yemegi eziyorm bazen.ikindide ara ogun bebek keki bazen genelde 2 kayisi yediriyorm bazen elma baxen seftali.bubkadr ama aksamda yemeklerden az az vericem artk 9 ayliga 1 hafta kaldi dun kofteye basladik bebrk koftesi 1 tane yedirdim yogurtla.yiyimsiz bir cocuk benim oglum ben yapiyorm sureklinaz da olsa aliyor iste allah bereket sifa versin napalm alisacak yapmasam hc bilmicek yapiyrom ki az da olsa yesin😊
Kaderyerr Balim38 Hm anladım bende çorba ya ekmek doğruyorum bazen o kovanda yiyebiliyor ama kaskatı şeylerde korkuyorum açıkçası :)
Kaderyerr Mom2020 Hm anladım teşekkür ederim bir yaşından sonra daha rahat veririm evet şuan o kadar yiyemez sanırım :)