günümüz gün gectikte teknoloji çağı olmaya devam ediyor ekransız zamanlar artık epey eskidi
Yasa uygun etkinlikler azaldı
Çocuk ile birlikte oyun azaldı
Çocuklar geç saatlerde uyumaya devam ediyor
Yeterki sussun veya yeterki yemek yesin diye ellerine vermeyi tercih edilen telefon tabletler iş gormeye devam ederken
Televizyon başından ayrilmayan çocuk lar yetiştiriliyor ve aynı zamanda beyni gelişmeyen..
Sizler bunlar eşliğinde mi yoksa bunlardan arındırarak veya ne derecede arındırarak devam ediyorsunuz bunlardan nsl arinilir .. birbirimize tavsiyler verelim huzurlu geleceğe güzel çocuklar yetiştirelim .✋🌍