Selam kızlar
Oğlum 7 ay 17 günlük neredeyse 4.ayından beri her ay ateşleniyor 38-39 derecelerde bir kere 10 tane antibiyotik iğne kullandı bu sabah tekrar ateşlendi ne yaptıysam düşüremedim tekrar doktora götürdüm ve yine kanda enfeksiyon ve yine 8 tane antibiyotik iğne var mı başına gelen nasıl geçti ne yapıcam bilmiyorum oğlum her ay hasta