Prensesinannesii ikinci çocuğu düşünmeye başladığımızda ben hiç riske atmadım. Aldım ovülasyon testini. Hergün 14:00 su alımını kestim , 16:00 test yaptım. 12. gün yumurtlamam oldu. O güne kadar kafaya takmadan zevkimize göre ilişki oldu. Yumurtlama günü ve sonraki gün kıyafet filan giydim daha istekli oldu. Ama çocuk kafada yoktu. Olmadı sonra olur rahatımıza bakalım dedik. Kafaya takınca olmuyor İnan bana. Ve bu denediğimiz ilk ay hamile kaldım. Sende ovülasyon al kafana takma canım rahatına bak 🌸