Nimetdogann Rainnnn ben dolaptan 75 lira gibi bir fiyata aldım resim ekledim oraya bir bakın pazarlık yapın iyi fiyata alırsınız hem de çok memnun kaldık tatilde
Durununannesi06 Rainnnn gölgelikli değil sapka kullandım oturaklı içine oturttum 120 tl ye verebilirim
Rainnnn Durununannesi06 hımm ondan valdık biz 100 tl ye sıfırını . Bana gölgelikli lazım 🙏🏼Teşekkür ederim