bizdenbiri_1 10 aylık kontrole götürdüğümde doktora doğduğu günden beri çok kucak bagimlisi olduğunu , çok yorulduğumu ve zayıfladığımi anlattım . Bir an önce kesmelisin yakında 10 kilo olacak bu durumdan vazgeçmeli seni çok yorar demişti . Kızım 17 aylık . Asla birakamadi, değişmedi , kucağımdan inmedi . Olmayınca olmuyor arkadaşlar hele evde biri varsa bi is yapmam imkansız daha da yapisiyor asla bırakmıyor . Tekken de öyle ama bazen oyuna falan dalıyor . Verhasil ben çözümünü bulamadım bunca ay sadece kaç ay daha sürecek onu merak ediyorum