1mommm eşim ve kardeşim covid oldu bende hastayım tonsilit oldum. Bebeğim bizimle aynı havayı solumasın diye 3 gün önce odasını ayırdım şuan 3.5 aylık. Duymazsam diye yüksek sesli megafonda aldım ama odası çok yakın ve gece kıpırdadıpını bile duyuyorum o yüzden hastalık vs olmadığı sürece yanıma tekrar almayacağım