İyi geceler 19 ay 15 günlük bebeğim war emziriyorum 4 saat önce parol içmiştim diş ağrısı için karanfil çayı ve karanfil yağını da denedim etki etmiyo deli gibi dişim ağrıyo arveles içsem bebeğe zararı olur mu daha önce parol dışında hiç ilaç içmedim o yüzden emin olamıyorum kullanan oldu mu