7 ay 5 günlük bebeğim var hiç huysuz değildi. Gayet ılımlı sakin bir bebeğim vardı. Bu 10 gündür inanılmaz huy değiştirdi. Bezini değiştireceğim zaman ya da yatırdığım zaman çığlık çığlığa morarana kdar ağlıyor ve asla susmuyor. 2 dişi çıktı diğerleri de baya beyazladı. Gece uykularımız yok denecek kadar az. Diş kaynaklı mı acaba? Yoksa atak haftası falan mı? 7 aylık bebek anneleri sizde durumlar nasıl 🙁 Böyle ağladıkça yoruluyorum inanın ki🙁