Yani kızlar o kadar inatci bi kizim var ki gece gündüz uyumuyor uyumadigi gibi uykuya gecmektede zorlanıyor ne güzel bi rutinimiz vardi hepsi çöp oldu ☹️ artık sinirlerime hakim olamıyorum kızıyorum bide oglum var sürekli kizla ugrasmaktan onunla vakit geciremiyorum iyice geriliyorum memlekete geldim burda rahat ederim diye ama degisen bisey olmadi. Memede sallayarak yaninda yatiyoirum yok napcam bu kizla boyle Allah acılarını gostermesin bu zamanlarda geçecek ama insaniz daraliyorum bunalyorum bende