Kızlar bebeğim 12aylık gün içinde hep evdeyiz öyle bi çevremiz yok çoluk çocuk yok görüp oynayacağı. En sevdiği oyuncakları babası ve benim😅. Oyuncaklarıyla da oynama huyu çok yok arada dalarsa inceler oynat ama genelde alıp atıyor. Bende oynatacak bişey bulamıyorum yanına oturunca birlikte oynuyoruz sonra sıkılıyor sağa sola atıyor bende toplamaktan sıkılıp kalkıyorum çizgi film açıyorum o zman duruyor. Açıkçası üzülüyorum verimli zaman geçiremiyoruz diye.Siz bebeklerinizle neler yapıyorsunuz önerebileceğiniz bir şeyler var mı?