Bebeğim perşembe günü 2. Ay aşılarını ve rota aşısını oldu. Kabızlık sorunu var ama perşembe ishal oldu yaptı. Aşıdan dolayı huysuz olur 3 gün dediler. Bugün 4.gün kızım çıldırdı resmen
Sürekli memede ama memeyle kavga ediyor resmen ağzında meme var ama deli gibi ağlıyor emmiyor
Sürekli ağlıyor
Gündüz uykusu namına hiçbirşey yok
Gecede uyumuyor memede uyutuyordum iki gündür memede de uyumuyor
Sürekli kasılıyor gaz sancısı varmış gibi sürekli bacaklarımı ve vücudunu kasıyor ama gazını atınca normale dönmüyor
Ağlama nöbetleri var gözünden yaş gelene kadar ağlıyor 1.5 saat kadar mola vermeden ağlıyor sadece kontorlden çıktı
72 saatte toplam 5 saat uyumuşum çünkü uyumuyır ve uyutmuyor
Nedendir yardım edin ya