2 aylik oldu benim bebek sezeryan doğdu 10 kg almıştım hamilelikte..
Korse aldım korse tayt aldım sanki bi kaç kullandığımda acsyip șișim indi gibi ama sorna kullanamadım çok sıcak ve rahatsız
Emzirdigim için kilo gidiyor ama göbeğim maalesef kaldı
Sarkık bir görüntü yok ama spor yapıp zayıfladığımda nolcak bilmiiyorum😞
Ama göbek gitmedi yani oleee bakışıyoruz