Benim kayınbabamda Saolsun bebek bir aylıktan beri şundan yermi bundan yermi diye diye çıldırdım artık ek gıdaya geçsede kurtulsam bugün 4 aylık oldu dün diyorki mangal etinden yermi allah aşkına baba nasıl yesin ya dedim artık 5 aylıkken başlatacam yavaştan bende yoksa bir anda kebap yedirecekler bari çocuk alışsın gıdalara 😢 sanki ben aç bırakıyormulum gibi davranıyorlar ya konudan biraz farklı ama yazdım bunu neden bilmiyorum 😭😂