Hanımlar selam. Genç kızlığımdan beri ilk defa başıma gelen bir durumu danışmak istiyorum tecrübeli annelerimize. Bu ay normal adetimi oldum 10-15 gün sonra tekrar ama tam adet gibi de değil kahverengi bir akıntım başladı. Günlük pedle idare ediyorum. Acaba sebebi ne olabilir?