Bebeğim 6 aylık 1 ay öncesine kadar gece hiç uyanmayan ağlamayan gece bir kez emzirip yerine koyardım çok güzel bir uyku düzeni vardı..ama bu ara yerine koyuyorum 10 dk sonra ağlamaya başlıyor hemde mızırdanma şeklinde değil içli içli gözyaşlı,,tekrar emziriyorum beşiğinde pışpış yapıyorum sallıyorum ama nafile..sadece kucağıma alınca veya ayağımda sallayınca sakinleşiyor uyuyor..atak dönemindeyiz ama ondan öncede böyleydi..diş olabilir dedim bazen bi ağrısı vardır deyip şurup verdim ama nafile her gece aynı şey..yenidoğan dönemi gibi uykusuz kalıyorum artık