7 ay oldu. Bende böyleyim. O kadar tahammülsüzüm ki. Hata kabul edemiyorum, hep ince düşünsün istiyorum. Bir şeyi kırk kere söyletmesin istiyorum. İnanılmaz yorgunum uykusuzum. Zor bir bebeğim var. Bazen yemek yiyecek vaktim olmuyor. Misafir ağırlamıyorsun hiç diye beni eleştiriyor çıldırıyorum mesela. Sabahları al 1-2 saat oyala diyorum. Çok uykusuzum diyor ya o an o yaşadığım hisler tarif edilemez. Gece boyu hor hor. Ama uykusuz olan o 🤦♀️ Bütün sorumluluk yük bizde.