Annesi birinden hamile kalmış çocuk olmuş hiç haber vermemiş
Çocuğu kendi annesine bırakmış çalışmak toparlanmak için annane bakıyormuş çocuğa sonra o ölünce de teyze ye kalmış güya teyze de akli dengesi yerinee değilmiş
Sosyal güvenlik çocuğu almış zaten şuan
Yazık gerçekten herkes doğurmasın diye boşuna denmiyor