Bebeğinizin taleplerine göre emzirin bence. Acıkınca artık belli sinyaller veriyordur. Takip edip emzirin derim. Bebeğim o aylarda 2 saatte bir mutlaka emmiş olurdu. Şu an 7 aylık 3 saatte 1 emiyor genel olarak. Ama bazen diş huysuzluğundan çok sık memede kalıyor. Bazen canı daha çok emmek istiyor bazen daha az. Her bebek farklı. Bebeğinize göre şekillenmelisiniz bence☺️ Geceleri soruyorsanız doktorunuza danışabilirsiniz. Kilo alımına göre bir yorum yapabilir.