Kızlar bebeğim 4 ay 11 günlük ve ben yarım gün çalışıyorum. Sabah için geceden süt sağıyorum ama süt gelmiyor. Sonra bir anda sgöğüsüm sızlıyor ve birden geliyor. İki memeden 100 ml çıkıyor. Acaba yanlış mı sağıyorum? Eskiden geceleri iki göğüsten 160 ml çıkıyordu ve 3 saat emzirmeyince doluyordu, şimdi sadece emerse mi süt üretiyor göğüs? Çünkü sağınca bi 10 dk falan bişey gelmiyo. Sütüm azalıyor mu bilemedim