Aynısı bizde de ara ara oluyor ilk gördüğümüzde idrar tahlili verdik temiz çıkmıştı. Doktorumuz normal dedi anne sütünden yeterli sıvı alamıyorsa olurmuş suyla destekleyin dedi. Ayrıca vücuttan çişle atılan bişeyler tortulaşıp bezde kalıntı mı ne oluştururmuş havayla temas edince pembe turuncu renk alırmış. Hatta aynı bilgi nette de var bakın. Malum sıcak yaz günleri suya ağırlık verebilirsiniz biz dikkat ettiğimizde yok oluyor. Bir de ben kendim tecrübe ettiğim bişeyi yazayım bebek üşüttüğünde de oluyor bu durum.