Wanderlust Duygu0707 ben 3 aylikken gittim mart dogumlu olmasaydi 2 aylik 1 aylik da giderdim. Yazlik yerde yasadiginizi dusunun ne gibi zorlugu olabilir ki evde nasilsa tatilde de ayni devam ediyor en rahati yurumeye baslamadan 🌸