kurabiyem28 Triodlerimden dolayı Dr bu D vitaminini verdi. Emzirdiğimi söyledim. Faydalı olur dedi fakat prospektüsü okuyunca emzirme döneminde tavsiye edilmez yazıyor. İkilemde kaldım 😬 kullanan oldu mu acaba ?
kurabiyem28 AysimaMira merhaba 1 kere içebildim. Sonra inanın aklıma bile gelmiyor. O yüzden içmedim. 1 gün içiyorsam 5 gün içmiyordum . Zaten içme günleride farklı oluyor. Kızım çok zorluyor. Aklıma ilaç içmek gelmiyor. Yemeği Or yiyorum.
Ayannesi Merhabalar ben kullandım kullandığım zamanlar oğluma d vit vermedim hem sütten hemde kendi alıp çok aşırı yükleme olmasın diye. Yinede bir doktorunuza danısınız.
Kubumom Ben haftalık alıyorum. Hem diyetisyenim Hem de aile hekimim önerdi. Sıkıntı oluyor muymuş ? İkisi de bebek emzirdiğini biliyor vermezlerdi diye düşünüyorum sorun olsa