Sudexxxx Kızlar 9 aylık oğlum var ama ben hâla regl olmadım 🥲doğumdan beri korkmalı mıyım göbeğim de var biraz sezeryan göbeğidir diyorum ama korkuyorum da hamile kalmaktan
secoz Sudexxxx doğumdan sonra 6ay regl olmadım ara ara damla damla kanamam oldu bu dönemde 2 kez gebelik testi yaptım negatifti 😁 sezaryen oldum bende, kızm 6 aylıkken emmeyi bıraktı 2gün sonra adet oldum ☺️ Büyük ihtimalle emdiği için olmuyorsunuz
Kvlna2020 Sudexxxx bende merak ediyorum bu konuyu bende 3 buçuk aydır olmuyorum 40 çıktıktan sonra bi kanama olmuştu adet oluyorum sanmıştım ama degilmiş olmamak içime hep bi kuşku sokuyor 🙃
pembehanm Valla canım abımın eşi oglu 2 yasına bastı o zaman adet oldu kımısı gec olabılıyomus bende sezeryan dogum yaptım 3 ay oldu hala olmadım beklıyorum ama etrafımda 1 yasına gectıgınde olan bıle var normal bence
pembehanm Sudexxxx evet ilk cocugunda 1 yasını gecmıs olmus ama ıkımcı baya uzun surdu adet suresı ama şişkinliği falan olmadı bır anda adet gordu
manicurist Sudexxxx ayy saçmalamayın 🙈 doğumdan hemen sonra adet görülmez zaten ben 7.ayımda adet görmeye başlamıştım 1 yıl adet görmeseniz bile doktorlar normal diyor