Aşırı korkuyorum nasıl olcak cok aglicak mi diye. Sizin nasıl geçti o süreç? hastanemizde uyutmayi beklemek yok uyuşunca hemen alkcaklarmis. Sonrasi nasıl ilk cisi falan 😢 kac saatte calpol verdiniz. Bide bizimki cok dönüyor acıtır mi canını 1 haftadir tek düşündüğüm şeyler bunlar. Cevaplarınızı önerilerinizi bekliyorum.❤️