Biz 5 aylığız ve son 3 haftadır sütüm yetmiyor o yüzden mama veriyorum aptamil 1 sorun yoktu ama 1 haftadır çok gaz yapıyor gazını çıkarmak için yapmadığımız masaj kalmadı her şeyi denedik kaka normalde her gün oluyordu şimdi 2-3 günde bir oluyor sürekli ıkınıyor canı acıyor belli şu an uykuda bile ıkınıyor yavrum zeytinyağı da vermedim kullandığımız vitaminin içinde var diye ne yapacağımı şaşırdım lütfen bilgisi olan varsa paylaşabilir mi 😔