Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık şimdiye kadar hep ev yoğurdu yedi ama bir süre sonra ekliyor sevmiyor yemiyor o zaman da yarın sütcümüz gelecek süt alacağım probiyotik yoğurt mayası aldım daha önce yaptınız mı tadı nasıl oluyor sütü israf etmek istemiyorum var mı fikri olan yapan