Kuzucuklar12 Ayliz26 eskisehirliyim biz özele Şadi ideme gidiyoruz ama çoğu doktor iyi şehir Hastanesi’nde ama yunus emre derseniz Zuhal Ayberk bağır kesinlikle tavsiye ederim
Ayliz26 Kuzucuklar12 şehir Hastanesi’ne geçen gittim doktor insanla muhatap bile olmuyor insanları sinir krizine sokuyorlar
Esrayaz Kuzucuklar12 evet zuhal hanim cok iyi bende tesadufen gotirdum hep ozele goturuyordum gercekten farksiz ilgilendi yarim saat tam anlamiyla kontrol etti hic bir devlette cocuk doktorundan gormemistim boyle ilgi